درمان جوش و لکه با ضد آفتاب

درمان جوش و لکه با خاصیت ضد آفتاب و آبرسانی دایمی و کلازن سازی شبانه روزی

درمان جوش و لکه با ضد آفتاب

درمان جوش و لکه با خاصیت ضد آفتاب و آبرسانی دایمی و کلازن سازی شبانه روزی

کرم لازان از کشور آلمان برای درمان انواع جوش و لکه دارای خاصیت ضد آفتاب و کلازن سازی دارای ویتامین E به واسطه ی گیاهانی همچون کافیین Q10 گیلیسیرین و هیالورونیک اسید . با آبرسانی زیاد به بوست به صورت شبانه روزی جوانساز حرفه ای روشن کننده مرطوب کننده از بین برنده ی ترک های بوستی و التهاب .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

درمان جوش و لکه با ضد آفتاب و رد چین های عمیق

در این بخش میخواهیم به شما چند ماسک ساده ی گیاهی را معرفی کنیم. یکی از این ماسک های اثر بخش ماسک موز و گوجه فرنگی است کافی است موز له شده را با آب گوجه فرنگی مخلوط کنید سپس مخلوط به دست آمده را به مدت 30 دقیقه روی پوست صورتتان مالش دهید و پس از آن صورتتان را با آب گرم بشویید . یک بار در روز این کار را تکرار کنید تا بعد از گذشت چند روز تاثیر فوق العاده ی آن را ببینید.

سیر و عسل دو ماده ای هستند که علاوه بر خواص آنتی اکسیدان فراوان به ما در از بین بردن چین و چروک کمک میکنند. برای تهییه ی ماسک سیر و عسل کافی است یک سیر کوبیده و له شده را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید برای اثر بخشی بیشتر میتوانید یک قاشق خاک رس هم اضافه کنید و به مدت 30 دقیقع روی پوست حود قرار دهید تا خشک شود و بعد با آب ولرم  بشویید فقط مراقب باشید چشم هایتان بسته باشد.

درمان جوش و لکه و چین و چروک با ضد آفتاب

همه ی ما به اهمیت استفاده از کرم های  ضد افتاب واقف هستیم. استفده از کرم های ضد آفتاب دارای SPF(فاکتور محافظت در برابر خورشید) بالای 30 از ابتلا به سرطان جلوگیری میکند و تا حد زیادی چین و چروک های آینده را کاهش میدهد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی